Proiectarea site-urilor profitabile

Mulți proprietari de site-uri sunt preocupați de a face site-ul frumos. Cu toate acestea, ei rareori se gândesc la indicatorii de afaceri ai portalului în stadiul de proiectare. Ulterior, aceasta este cauza multor dezamăgiri. Bugetele uriașe pentru publicitatea contextuală și optimizarea motorului de căutare pot fi evitate prin analizarea în avans a publicului portalului, a nevoilor acestuia și a posibilelor acțiuni utile pe site. Acesta este motivul pentru care prima și cea mai importantă etapă în crearea portalului este proiectarea. Sarcina acestei etape este de a determina scenariul corect al comportamentului vizitatorului pe site, acțiunile sale de conversie dorite. Ca rezultat, clientul primește un prototip activ sau diagrame grafice ale tuturor paginilor funcționale ale portalului, din care structura, localizarea tuturor elementelor de interfață și navigația sunt clare.

Proiectarea permite:

  • Evitați greșelile din logica site-ului;
  • Îmbunătățirea utilizabilității sale (comoditate pentru utilizare în scopurile menționate) și obținerea de mai multă valoare prin transformarea vizitatorilor în cumpărători;
  • Măriți conversia site-ului cu costuri reduse de publicitate;
  • Reduceți costul și timpul de dezvoltare. Când aveți un plan clar al paginilor, nu există loc de ambiguitate.

Design Website. Creem un canal de vânzări

Practic, fiecare companie are un site web astăzi, dar doar câteva companii știu cum să o facă să funcționeze pentru obiectivele stabilite. Și un design frumos este doar o parte din poveste. Proiectarea este estimată prin conversie – raportul dintre vizitatorii care au efectuat acțiunea vizată și numărul total de vizitatori ai site-ului, exprimat în procentaj.

Cum să transformi vizitatorii în clienți și cumpărători? Acest lucru este bine înțeles de către designerii web care transformă layout-urile gri în design-uri vii. Designerul web în munca sa ar trebui să ia în considerare toate caracteristicile percepției umane:

  • Vârsta de vârstă a publicului țintă: pe site-uri pentru publicul tânăr și vârstnic, chiar și dimensiunea fontului poate fi diferită.
  • Tipurile de dispozitive pe care va fi afișat site-ul și caracteristicile de interacțiune cu acestea: dimensiunea și rezoluția ecranului, a mouse-ului sau a ecranului tactil, a tabletei sau a telefonului + chiar și tonul de informații specializate.
  • Psihologia culorii: ceea ce este asociat cu această umbră.
  • Un un web designer bun înțelege ușor orice afacere și înțelege ceea ce este susținut de public astăzi.

Clienții potențiali se află la o distanță de clic. Indiferent dacă acestea devin clienții dvs. depinde în mare măsură de design-ul site-ului dvs.

Loading Page - o nouă etapă evolutie în marketing

Landing Page este un site web de o pagină care este promovat prin publicitate contextuală. Scopul mărcii este atragerea de noi clienți, aplicații, înregistrarea evenimentelor, vânzarea unui anumit produs, descărcarea de jocuri etc. Până în prezent, Landing Page este una dintre cele mai eficiente modalități de a atrage atenția clienților asupra produsului, serviciului sau evenimentului.

Marcă Corporativă

Astăzi, competiția câștigă brandul care va putea oferi cumpărătorului o valoare sau o semnificație unică. Deschideți ușa unei noi economii, creând o imagine unică și ușor de memorat a companiei sau a produsului dvs. Imaginea care de pe logo-ul pe pagina Facebook are o idee care este ușor de înțeles și atractivă pentru publicul dvs. țintă … Vom întrupa această idee și această imagine în logo-ul dvs., stilul corporativ și designul paginilor sociale.